Torsdag...

... snart helg.. sköönt !
ja idag har varit en grymt jobbig dag, jag har mått SKIT rent utsagt.
somnade runt 23.30 igår , och när klockan ringde 06.45 så ville jag bara ringa och sjukanmäla mig, men de kan jag ju inte göra, så jag tvingade mig upp , gick ut och rökte, gick in klädde på mig och gjorde mig klar, gick sedan ner till mina hästar släppte ut dom och sen in och försökte få i mig lite frukost , men de gick inge vidare, å kallt var de ute, -22 grader :/ sen var de bara å klä på sig täckbyxor, jacka, vantar å mössa å gå upp till stallet och jobba .. när jag kom dit så frös jag så innihelvete så jag gav hästarna frukost, sen gick jag in i fikarummet och värmde mig , drack lite tee.
då höll jag på att somna , så jag bestämde mig för att ta ut hästarna och börja mocka lite och göra i ordning mat o.s.v. sen så n är jag var klar, började jag gå hemåt , och när jag kom hem var jag så yr och mådde skit så jag la mig och sov, så sov jag 5 timmar, och är fortfarande helt slut och då har jag bara varit vaken 2 timmar .. shit vad fan händer med mig ? :( så nu ligger jag och kollar på film "beck - mannen med ikonerna" men orkar knappt hålla ögonen öppna !  näe fy ..
Nu ska jag ta de lite lugnt , blir  sova tidigt ikväll , så att jag orkar upp imorn ..

puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0