fredag !

ja idag är de fredag, och de är fredag den 13e.. och min älskade vän frid ceder klarade körkortet idag =D grattis till henne  ♥♥

nu sitter jag här , pratade precis med bästaste .. ♥
vad händer nu då ? jadu , vet inte riktigt , blir nog stallet , och ta in min lilla sötnos , göra klart där , massera honom lite , sen vidare hem och vila en stund , kanske kika på någon film ??
kanske säga åt frida att komma hit å ta en cigg med mig ? :) sen blir de ringa bästaste också ..
sen sooova va ?! ja jag tror nästan de ! ;) thihi ..

imorn vet jag inte, fm tillbringar jag i stallet iaf , sen kanske de blirsova en stund , sen vette fan vad som händer .. " sånt som märks. .

ska jag skita i mina känslor och gå vidare , eller vad ska jag göra ? "/

Kommentarer
Postat av: Frida Sötnos

tack sötnos! <3

2009-11-15 @ 15:07:05
URL: http://fridaceder.bogg.se
Postat av: lillen

varsegod sötplutt <3

2009-11-15 @ 19:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0