torsdag

ja nu är de torsdag, och nu blir de helg , eftersom att jag är ledig imorn, och verkar som jag är de idag också, eftersom ann inte ringt och sagt om jag ska jobba eller inte...
blir nog till att åka ner till mamma senare, eller ja om ettt tag och snacka lite med henne.. nu vill jag gå till Karin, men har inte tid där förän om typ 2 veckor :/
kan inte förstå riktigt vad det är som händer. nu vill jag bara gå och gömma mig, och varför ?! fan , jag vet varken ut eller in... 
usch ! 
varför kan man inte få slippa allt som är jobbigt? jag förstår inte riktigt ... 
ajaa. nu ska jag iaf gå och ge tindra mat, sen väcka jimmy , för han ville att jag skulle väcka han kl 9 men har glömt bort tiden lite eller ja de var ju bara en halv timme sen, men iaf .. sen ska jag nog göra mig i ordning lite, gå ut till hästarna och ge dom vatten ... sen blir de nog kanske att åka ner till mamma ! 

hade så bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0