tisdag.

ja idag har de inte hänt så mkt , åkte ner till mamma runt 09.30 , var hundvakt åt henne en stund , typ till 12 sen åkte vi till veterinären och kollade tindra, och idag mådde hon mkt bättre än förra veckan . så idag fick jag vaccinera henne =) och hon var jätte duktig , hihi =)
ska tillbaks om ca 1,5 månad igen =)
sen var jag hos mamma en stund innan jag åkte till iste ...
när jag kom hem hit , så har jag typ bara städat lite åså  .. damsugit, torkat golven o.s.v. skiit tråkigt ...
men de måste ju göras.
ajaa, nu ska jag gå ut med tindra, fast först ska jag kolla klart lite här, sen blir de nog kväller . om det inte är någon bra film på tvn ikväll.

harebra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0