svar ;

Svar till Helene (jimmys syster) ;
Tck så mycket, ja de var rätt söta kort =)
Mmh visst är hon söt, så underbar är hon ... =)

____________________________________________

Har suttit och kikat på film med jimmy nu på em, och på fm fixade vi hagen och lämnade Ottis & Hilma nere hos mamma, för dom har sovit hos mig inatt =) myyysigt ;p hihih ...
igår grillade vi iaf hos mamma , blev rätt sent faktiskt, maten var ju inte klar förän runt typ 19.00 , sen åt vi åså och vilade lite efteråt och hoppade lite studsmatta med tjejerna , så när vi for hem var väl klockan runt 21.30 rätt sent, jag som var så jävla trött, .. När vi kom hem spelade jag lite spel med kusinerna sen la vi oss, jag somnade tp direkt kan jag lova ! ;p hihi trött liten Sara....
nu ligger jag bara här på soffan och softar med tindra iknät och bara tar de llugnt ... orkar inte göra så mkt mer ... jimmy har städat ur sin pappas bil, Håkan kmr ju hem ifrån bali idag =) hiihh ...
jag tänker bara på masjävlar när jag hör ordet bali =) hahahah -...
ajaa, nu ska jag nog göra något att äta så jag kan ta med mig i morgon när jag jobbar ,eftersom min mage börja rbli bara sämre och sämre :/ usch inget vidare...

saknar, saknar så grymt mycket... tänk om det var som förut, tänk om livet bara kunde backa tillbaks lite så att jag fick ordna upp saker å ting ...
kom hit....


http://www.youtube.com/watch?v=w4t7pY8N2FM&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0