Söndag.

i helgen har jag inte gjort mkt ,..
fredag; var först och åkte båt med tobias, micke och sara.
på kvällen drog vi till arbrå , men kom, hem ganska tidigt.
lördag; kom ottilia och hilma runt 07 så dom satt och kikade på disney medans jag och mamma var ute med vovvarna, sen följde jag med små kusinerna på vallstamarknaden, sen badade vi åså också.. sen på kvällen runt 20.00 kom jonas och hämtade dom, och då cyklade jag upp till karro och hälsade på henne och frida =)
sen cyklade jag hem , somnade väl runt en 02.00 tror jag ...
söndag ; åkte till bollnäs och fixade lite, snackade med pappa. sen hem , badade, sen legat bara typ . varit till hästarna och fixat och smörjt dom o,s.v. .

nu ska jag snart gå ner och röka med mamma ..


Kommentarer
Postat av: Tessan

hur många hästar har du hemma i iste? går de inte å rida på dom? Är du inte där så mycket nu? Hundra frågor på en gång:) sorry!:)

2009-05-31 @ 21:53:07
URL: http://tessan79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0