Jobb...

Har jobbat idag , hade min älskade ängel tindra med mig till jobbet, det gick super bra.. hon busade med Ann & Nattis =) hiihh ... sen åkte jag hem till mamma en sväng och hälsade på sen hem , vilade en stund med min älskade lilla vän. sen så blev de matlagning , och nu väntar jag på att maten ska bli klar . blir lax,potatis och hollandesås =) jag älskar den maten ;p hihih ...
Var också och köpte några hundben å lite godis till tindra idag, och lite kattgodis till mina sötaisar ubbe och socci =) det är så mysigt nu här hemma , två katter som blir överlycklig när man kmr hem och bara myser , sen en vovve som ligger å gosar med en och bara suger på örat =) aå mysigt =)

Imorn kommer också min söta Elmstar till mig =) och ska bo här med mig =) hihi .. så jävla mysigt med djur tycker jag =)

Sen måste jag bara säga att nu är ångesten ännu värre, vad äre som händer igentligen ? snälla , kan inte de här sluta ?!

Aja, nu ska jag gå och kika om maten är klar ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0