ingen rubrik

Tindra vaknade runt 03.55 och skulle ut , så jag gick ut med henne, och hon gjode ifrån sig o.s.v. sen gick vi in och la oss igen , tindra tuggade på sitt ben hon =) sen vid 07.01 vaknade hon igen och skulle ut så nu sitter vi här i soffan , ellerja vi ligger, hon på magen och datorn brevid =) mysigt .. <3 Tindra du är verkligen underbar , förstår du de min lilla favorit ? <3

Aja, idag händer nog inte så super mkt , ska sätta hage så att hästarna får lite större mark att gå på , sen blir de nog vallsta och träffa mamma =) myys <3 mamma jag älskar dig ...

sen vet jag faktiskt inte vad som händer, kanske blir utgång eller något sånt =)


Kommentarer
Postat av: Tessan

å fy! e ju som å ha en bebis de där å behöva kliva upp den där tiden! Hoppas allt är bra annars:) Kram

2009-05-16 @ 10:58:12
URL: http://tessan79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0