inge jobb.

blev inge jobb idag, för ann är sjuk ! så idag har jag bara varit hemma , lagad lite mat nyss, annars har jag legat i soffan , myst med tindra åså...
så mkt mer har inte hänt idag. kanske åker och hälsar på micke & sara senare =)
________________________________________________________________________

Kunde verkligen inte tro detta om dig , gud så jag känner mig lurad.. :s
jag mår verkligen illa utav tanken på hur du håller på !
usch, ..

vill bara krypa upp i mammas famn och bara gömma mig ifrån allt och alla. vill bara sitta där , gömd, och aldrig mer komma fram.. vill sitta där , som jag alltid gjorde när jag var liten och ledsen ...

jag kan bara tala om att jag går under snart. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0