hos mamma !

är hemma hos mamma nu , kom i natt ...
lite jobbigt att kliva upp och jobba i morse men men sånt är livet.
dagen har kännts jätte lång , uscha ! sen när jag äntligen slutade så stannade jag kvar en timme till , dum som jag är !
men ville ju åka bussen med fridis , har rätt mkt att snacka om !
frida följde med mig en sväng till vallsta , satt här och snackade lite tog en cigg o.s.v.
nu vet jag inte alls vad som händer , är så jävla slut i huvudet .. förstår liksom inte vart min värld håller på att ta vägen ... men men antar att livet är så här ibland . ajaa !
var iaf nyss ut med vovvarna , eftersom mamma inte är hemma så fick peggy & ville också följa med mig och tindra ut , och peggy som vanligt skiter fullständingt i vad jag säger och vägrar att gå in ! fan , less på hundar känns de som ! usch ! fan ingen bra dag idag .. är på rätt dårligt humör , eller ja , de blev jag nyss av någon anledning som jag inte tänker ta här !
Aja, nu ska jag dra , blir säkert att dejta sängen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0