.

Jag vet varken ut eller in, jag vet inte vad jag känner, jag vet inte vad jag villl...
hur jävla jobbigt som helst, bara gå , gå och åter gå, . men jag brukar ändå få reda på svaren ganska fort, när jag  är för mig själv ettt ag och hinner tänka igenom allt. men nu, spelar det liksom ingenroll. nu har de gårr typ 3-4 veckor jag kännt så här, och förstår fortfarande inte vad som är fel ! usch å fy !
och förästen, tänkte skriva en sak till "pappa" också,
 lämna tillbaks de där nu, du skulle gjort de i helgen annars kommer jag och hämtar de själv !

Aja, sitter iaf på jobbet nu, tindra ligger här brevid mig , nu ska jag nog plugga lite till körkortet, sen blir de nog lite mat om en stund också ;p och de blir grillat och potatissallad ;p
ha de så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0