.

Pappa, varför förstår du inte? Du kan inte förstå hur det känns att inte ha någon pappa, att bara veta att han finns där någonstans, bara han förstod hur mycket han sårar sitt barn. Jag kan inte förklara för dig vad mina tårar rinner, utav tanken på att min pappa är "död" han finns inte för mig längre.
När jag var liten var jag "pappas lilla flicka" jag gjorde alltid allt tsm med dig, när jag slutade skolan gick jag till ditt jobb, hjälpte dig på jobbet, våra fiskestunder när vi satt där på bryggan och hade det så mysigt tsm. sen när vi kom hem så stekte du fisken som vi hade fått och la på kuddmackor så badade jag i badkaret och du satt och skrattade med mig. det gör så jävla ont i mitt hjärta, att förstå att min pappa inte längre finns . när du och mamma flyttade isär när ni berättade för mig så låste jag in mig, kom du ihåg?  jag ville inte finnas , du var ju mitt liv. jag hade så ont i magen varje gång jag måsta lämna dig eller mamma när jag skulle bo hos er olika helger o.s.v. när du bodde i det vita huset så sov jag alltid med dig, jag ville aldrig sova själv, jag lagade mat tsm med dig, jag lämnade dig aldrig, jag fanns där med min älskade pappa som alltid gick i myskläder , du skyddade mig alltid, man kunde alltid gömma sig i dina mysiga tröjor, när jag var hos mamma hade jag en t-shirt som luktade pappa, för jag saknade dig så mkt. men du skaffade ny familj , jag accepterade det, men när du sedan började glömma bort dina barn så var de inte alls lika roligt längre. att vara dottertill någon som aldrig kan säga att han älskar än, att aldrig kan fråga om man vill komma, att alltid få höra att det är hans nya barn som vill att man kommer är inte roligt. att alltid få höra om dina jävla pengar när det är folk med , men sen en helt annan sak när man pratar med dig själv är heller inte kul, varför skryter du bara? är jag bara ett barn som du kan skryta för folk om? ja orkar inte höra på det här nå mer, hur ont det än gör i hjärtat så orkar jag inte, jag orkar inte hoppas på att fgå höra "jag älskar dig" från sin egen pappa längre, för jag hr inte hört de på säkert 4 år iaf .. jag orkar inte hoppas längre. vart tog in älskade pappa vägen? vart tog han som alltid gjorde allt tsm med sina barn? vart tog han vägen? vart tog den pappan som älskade mig vägen? vart ska jag få dom svaren ifrån? du har dom ju iallafall inte..
idag, sa du "men hur många betalar för sin före dettas barn" vad menar du med detta? räknas vi inte som dina barn längre? fan pappa !


jag saknar en pappa. jag saknar min pappa, den du var förut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0