...

Idag har jag inte gjort så mkt , varit hos mamma , sovit en stund , är så slut i kroppen av allt som rör sig i mitt huvud , får aldrig någon riktig sömn , sen så har jag ju min lilla tindris som vaknar rätt tidigt mellan 05.00-07.00 ;p så man hinner ju inte sova så mkt ,sen jobbar jag ju hela dagarna förutom fre,lör & sön... men men sånt är livet.
idag har jag iaf tillbringat min eftermiddag med min söta Tindra, Sara, Maxiilian och deras hundvalp Sessan =) vi gick ner  till ljusnan och både tindra och sessan hoppade i =) sen var vi och lekte på åkern , Sara sprang med Sessan , och jag tog vagnen och tindra, eftersom tindra är mkt mindre så var de lättare för mig att ta vagnen ( tindra 11 veckor , snart 12 & Sessan 9 månader snart 10 ) sen åt vi mat, gott med mat i magen , vovvarna fick lite ben att gnaga på =) sen har jag inte gjort så mkt mer idag ... imorn blir de iaf att sätta hage till hästarna , ska bli skönt att släppa dom på lite mer mark liksom , träffa mamma en sväng och sen kanske de blir utgång , vi får se =)

aja, nu blir de nog kväller .. Gonatt allihop !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0