...

Sitter nere på butiken nu, skönt att jobba ibland, iaf när jag har så mkt att tänka på , för jag  hinner inte tänka lika mkt då..
sitter i kassan nu iaf , förtillfället ärjag själv här nere i butiken ...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Något saknas inom mig, jag börjar fundera på om det är min livsglädje. nu dom senaste dagarna har jag bara deppat hela tiden inte alls nå vidare roligt :/ i natt kunde jag inte somna för jag låg och hade en sån jävla ångest, och jag vet fan inte varför .... usch ! nu vill jag bara gå och lägga mig och aldrig mer vakna känns de som !
Aja, nu ska jag fortsätta jobba, kolla facebook en sväng också ..
Hare bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0