Torsdag !

så fint väder ute idag och jag blev så jävla sugen på att rida, så jag ska nu åka till arbrå och rida på min lilla gulleplutt kekana, eller a jag ska försöka rida på honom ;p om han tillåter :p han är ju bara riden en gång eller aa jag satt på honom och skrittade fram å tillbaks på vägen, och de gick rätt så bra, så vi får vlä se idag :p hiihih (:
längtar till sommaren nu, så grymt mkt, vill liksom bara i väg ut , ut och rida långt , långt ;p gud så jag saknar sommrarna när vi var ute på långa ritter, men de blir lika i sommar :D hiihih ..
sen så flyttar jag ju tilll iste också , så jag får tillbringa min sommar med älsklingen, hästarna och vännerna :p gud så mysigt =) hihi ..

ajaa, nu ska jag dra och klä på mig lite ridkläder :p

harebra puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0