Onsdag 18/3-2oo9

Ahapp, nu var onsdagen snart slut , :/ har typ sovit hela dagen, stannade hemma idag, för jag har feber, och mår super illa och har gjort nu ett tag, sen så är jag så överdrivet trött. förstår liksom inte vad som händer, jag som alltid brukar vara trött, men inte så här . klev upp med jimmy runt 07.30 sen när han hade gått gjorde jag lite mat, sen gick jag upp och la mig , somnade direkt och sov till någon gång runt 13. sen gick jag ner tog en macka och la mig i soffan . sen gick jag upp och träffade jimmy och jag fick en film som han hade hyrt tills ikväll , eftersom han ska på driver och plugga så hämtade ajg filmen så slapp han ha den med sig. sen gick jag hem somnade en timme , sen satt jag vid datorn ett tag sen gick jag ut och rökte , och nu sitter jag här igen och funderar.
Ajaa, till helgen ska  vi flytta ur jimmys lägenhet, och städa ur den o.s.v. sen till veckan ska vi hjälpa jimmys pappa att flytta ut hans grejer , och till nästa helg flyttar jag och jimmy.. fullt upp! 

aja , nu ska jag dra en sväng , fixa lite innan ag ska ringa älsklingen och fråga hur de går =)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0