Mår inge bra :/

igår sov jag ju som sagt i stort sett hela dagen, igår kväll hade jag först svårt att somna fast jag var super trött, men min mage ville inte tillåta att jag sov.
men tillslut somnade jag , men vaknade runt 02.50 någon gång, och gick ner för jag var så jävla röksugen, men när jag kom ut tappade jag helt suget, det var äckligt.
när jag kom in , så gick jag på toa, min pissblåsa är helt cp, måste springa på toa nästan hela tiden :/ sen så tog jag fram choklad och godis och satte mig själv i mörkret och åt .. var så sugen på goodis. sen gick jag upp, men kunde inte somna om , fick så där super ont i magen igen :S sen somnade jag efter någon timmes vridande i sängen. vaknade 06.40 och hadee världens huvudvärk , gick ner skulle gå ut och röka men det blev samma sak igen , de var äckligt och jag kunde inte röka , så jag gick in igen , tänkte ta något att äta, åt någon tugga sen var de heller inte gott längre. så nu sitter jag här , och börjar bli små irriterad.

ajaa, skriver mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0