måndag morgon..

sitter hos mamma nu eftersom att de inte går någon buss på morgonen , jo men sista går såklart, 07.55 och då får jag sitta här i typ 1 timme innan min buss går till bollnäs :/ men men ....
får försöka fixa körkortet snart, så kanske de löser sig lite :p hahaha .. :)
ajaa, kvällen igår var mysig , men systrarna kunnde inte sluta skratta :p hahaha !
fick två gäster i sängen inatt iaf , kissemissarna ville inte sova själva så dom sov nere vid våra fötter inatt, så mysigt :) hhihihi ...
ikväll kmr iaf min söta frida och sover med mig :) hihih , elle aa , med mig och jimmy :)
imorn ska jimmy skriva upp så jag och frida får ta bussen själva imorn :)

aja, nu ska jag dra... ska snart tilll bollnäs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0