lite mkt.

Ja, de är lite mkt just nu, jag blir så stressad utav allt . känns inge vidare, för jag blir på as dårligt humör och jag blir grymt deppig . och de är inge roligt.
sen blir jag less på er som säger att jag och jimmy inte är tsm längre, . för ni vet inget om de, jag är fortfarade tsm med jimmy och han gick precis ifrån mig till jobbet, ta reda på saker innan ni går och snackar en massa skit ? okej ?!
jag lovar, att den dan de tar slut mellan oss ska jag tala om det för er . så nu kan ni vara lugna , ni kmr att få reda på de.
men jag blir bara så jävla less , borde inte änns bry mig, men vafan, jag orkar inte höra alls jävla skitsnack om allt längre, så jävla less på allt skitsnack ! fan ge upp någon gång bara.
och förästen , jag och jimmy flyttar ihop om typ 16 dagar , så näe de är inte slut .
fyfan för alla som snackar skit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


aja, den här dagen har inte börjat så bra, på as dårligt humör och allmänt sur bara ! men det är inte så konstigt, för så här blir jag när jag är stressad och sådär .
ajaa, idag ska jag iväg och jobba, vet inte riktigt när jag slutar idag, känner mig inte alls nä pigg. uscha !
men men det är väl sånt som händer de antar jag. blir iaf en mys kväll med jimmy ikväll , vi ska kika på film åså , .. de får bli så på veckorna för jag orkar inte hitta på så mkt när jag har varit på jobbet, . till helgen blir de väl skoter iaf , men typ jimmy, elin, rickard , emil å dom ..

ajaa, nu ska jag gå och göra mig i ordning .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0