Kväll =)

Jaa nu är de kväll, systrarna och jimmy ligger  soffan och kikar på film "systrar i jeans , andra sommaren"

vaknade runt 08.00 , sen vid 10.00 någongång kom katterna, sen myste vi lite med dom och bara tog de lugnt liksom, sen vid 11.30 åt vi lite lunch som fick bli bacon och pasta, eftersom vi inte handlat så där super mycket ännu..
sen tog vi de lugnt en stund till kikade lite på tv åså , sen åkte vi ner på vallsta, hadlade lite godis åså, sen gick vi ner till mami och blev bjudna på mat, fläskfilé och potatisgatäng, sen åkte vi till arbrå och hämtade en sak till katterna , sen på macken och hyrde film sen hem hit till iste igen =)
när vi kom hit fikade vi lite , då var ju mamma med också , sen fixade vi lite till katterna åså, sen tog vi de mest lugnt, sstrarna satt vid en varsin data, jag och jimmy slappade i soffan =) sen blev de matdags igen, eftersom jag lovat elin å sofia cafédeparise =) så jag lagade mat, sofia låg framför tvn, jimmy spelade cs och elin satt vid datan =)
sen när maten var klar , satt vi och åt , snackade lite åså , satt väl vid bordet typ 40 minuter och bara snackade åså , sen tog jimmy disken , duktigt han :p haha , och jag bäddade åt systrarna inne i gästrum och elin satt vid datorn och sofia framför tvn :) sen la vi oss allihop framför tvn en stund , och tog fram godis å coola :) mums :p hihi ..
tror att systrarna tyckte de var mysigt att vara här , dom ligger i soffan nu iaf , och tuggar i sig godis :p hihi , mysigt med syskon ibland också :)

aja ,nu ska jag gå och mysa med dom :) ha de så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0