hejhopp !

Helt slut. är så trött så skulle jag blunda nu så somnar jag sittandes här ...
ska bara vänta på min lilla sötpropp nu så ska vi gå upp och lägga oss , han ska ju upp kl 06.00 han :p hahaha !
aja, har iaf varit i iste nu ikväll, kikat lite hur vi ska ha de åså , sen har vi hjälpt håkan att plocka undan lite grejer så att han kan flytta ner ... imorn ska vi också dit och hjälpa honom..

mår fortfarande så jävla konstigt, ena stunden är de bra och andra stunden blir de helt sjukt .
nu har jag mått bra hela kvällen , så sätter vi oss i bilen hem och jag får världs ont i magen , så de värker bak i svanskotan, så ont :/ usch , hatar de här ... vill veta vad som är fel, men jag kollade ju alla värden åså , eftersom att jag är så jävla trött, men jag har ingen brist på något allt är som de ska .. men men de blir väl bra snart hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0