=)

Svar till Emmelie :) haha okej . ja de finns ju inte så mkt folk här uppe, men det är skönt tycker jag, med lite lugn och ro liksom :)  ja , du får ju komma och hälsa på tycker jag :)

Nu har jag precis ätit lite mat, jag somnade på soffan när vi kikade på film, så älsklingen lagade middag, men tyvär diskade han inte idag ;p haha , näe då de kan lilla jag göra , när jag blivit bra i magen, har sån jävla magkatarr :/
katterna är då för jävla rolig , dom är ute kanske en halv timme sen vill dom in igen , då går dom in dricker lite vatten , lägger sig på rygg så att man kan klappa dom på magen sen springer dom till dörren och vill ut igen ;p hahaha ...
aja, nu ska jag gå ut och röka innan jag hoppar in i duchen med älsklingen =)

ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0