.

Igår var verkligen ingen bra dag :/ uscha ! men men, de hela började med att jag fick ett sms där de stod ;
Wlille är på väg till veterinären.
jag ringde till elin men hon svarade inte så jag ringde på hemtelefoon, och då  svarade dom och sa att ville och Collin hade slagits, då tänkte jag först inte så mkt, men jag åkte hem ändå och passade peggy, och när jag kom hem möttes jag utav morfar som hade varit på sjukhuset och fått såren limmad på sig själv , för han skulle stoppa dom , för han var själv ute med alla hundarna, så han har ett hål i benet och huggmärken i handen så han går nu på pencilin. sen kollade jag lite på collin och upptäckte ett stort sår på benet, så morfar ringde veterinären och fick också komma dit. när Wille kom hem såg han förjävlig ut , verkligen synd om honom, 12 hål i ansiktet (ögon och över nosen) sen hade han ett delat öra som dom limmat ihop, sen så har han några hugghål i benet. senare på kvällen så skulle ja gå in till mormor och morfar och fråga hur de gått med Collin , då möttes jag utav två ledsna personer, dom hade tagit bort Collin. jag förstod inte riktigt vad som  hänt, men när jag såg morfar ledsen förstod jag att de var sant, .
jag gick ut , följde med jimmy till macken och lånade en film, på vägen så tänkte jag och tänkte . för ingen vet ju varför dom tog bort honom för dom ville inte snacka om det igår .
usch vad jag känner mig konstig, ser inte riktigt framemot något just nu .. :/ men jag antar att sånt här är livet, hårt och förjävligt.
jag pallar liksom itne, först min bebis, ögonsten, mitt liv alltså Piast , först gick hon bort i November, sen Ronaldo i Februari, Kaninen min också, Sen Collin nu i Mars. jag pallar inte, allt gör de här så mkt svårare, mitt liv är redan svårt , och de blir inte bättre av att alla snackar en massa jävla skit om allt hela tiden. och sen kommmer djuren också , varför ?! varför just nu :/ allt händer så fort, man vet aldrig någonting, det bara händer. och jag vill inte. jag vill bort, bort härifrån . lååååååångt bort ! !!

Kommentarer
Postat av: F.Ceder

Tappa inte humöret nu..

2009-03-05 @ 08:44:34
URL: http://fridaceder.blogg.se/
Postat av: Tessan

men du har väl huuuur mycket som helst å se framemot! Bli sambo me världens bästa lillebror framförallt...å få bo så himla fint som ni faktiskt ska bo dessutom.. Livet har sina motgångar men de gäller att inte blunda för allt det som är roligt! Kan lova att de inte är färdigt med morgångar än på länge men man måste leva med dom...och skitsnack..hmm..vet ju inte vad de handlar om men tänk att" va bra då, att du kan glädja dom att ha nåt att prata om då deras liv är så innehållslöst så det är roligare att prata om dig" Ha de bra å ta hand om min bror / Tessan

2009-03-05 @ 12:20:16
URL: http://tessan79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0