Torsdag.

Svar till Tessan; Ja jag förstår de, ja självklart är de roligt å vara med morbror ;p
Hon får ju komma fler gånger ;p så kan vi rida lite mer .. Kram Kram
_______________________________________________________________

Ja som sagt, vi red ju igår så Gabb tog hilda och jag tog elmis =) Vi började med att rida emot vallsta härifrån fast vi vek av på en stig (skit mysig) som vi brukar rida på sommrarna =) de är mycket klättring , tilslut kommer man upp på berget ;p sen försatte vi tills vi kom till en grus väg, där tog vi lite galopp =) sen bar de av hemmåt eller ja stigen går ju ut till vägen i änga, så vi red efter vägen hem =)
SKit mysig ridtur faktiskt ...

Och idag ska jag göra i ordning Hilda & Elmis inför flytten , Elmis till änga och Hilda till Bollnäs =) Mysigt dee ... =)
Får se hur de går faktiskt ;p huhihi ...

aja nu ska jag stoppa i mig en macka innan jag och tindra ska ut på en liten promenad =)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0