Lördag ..

Ja , som sagt de var ju midsommar igår, och den firades i mohed på campingen, tillsammans med några kompisar =)
ett mysig kväll .. gjorde inte speciellt mkt , satt ute på altanen till stugan vi hyrt och bara tog de lugnt =)

Idag , vaknade vi rätt tidigt eller jaa,  jag och elin gjorde.. vi gick bort och diskade och satte oss och käkade frukost ;p cola, chips och cigaretter .. bra frukost ? nejva ! men men , senare vaknade dom andra, och vi åkte hem, hämtade upp lina & emil i bollnäs och åkte på marknaden i järvsö, åkte lite karusell , sen hemåt, hämtade upp tindra hos mamma , sen hem .... nu sitter jag och väntar på att emil och lina ska komma, då blire grillning =) hihi ... mysigt tycker jag ;p

nu ska jag mysa klart med sötnosen min som har kurat ihop sig i mitt knä =)

pusshje


Saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0