Lördag !

Ajaa, nu har jag kommit hem , skönt som fan , somnade väl runt 06.30 i morse, sen klev vi upp 10 , eftersom att ann skulle jobba och jimmy skulle jobba på skolan (öppethus) eller något sånt ! så nu ligger jimmy här brevid och sover ;p hihi . funderar på om jag också ska ta och sova en stund nu , och vila ut lite , för sen ikväll så blire väl kanske dricka lite, men de pallar jag verkligen inte om jag inte sover en timme eller något nu , är så slut körd i kroppen, :S måste börja äta, sova på riktiga tider . för de här fungerar verkligen inte , är utan mat tills kväällen och är svin hungrig då och äter super mkt , men de funkar liksom inte , för jag har ingen energi ...

ajaa, har iaf skaffat facebook nu :p finns ju vissa som ville att jag skulle göra dee..


ajaa, hare bra allihop ! nu ska ja försöka soova lite ...

puss/ saraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0