kväll

Ja nu äre kväll igen , dagen har gått så fort . fast då har jag sovit några timmar också , men aaa..
klev iaf upp 07.00 imorse sa hejdå till älsklingen sen gick jag upp och gjorde mig i ordning , och åkte till doktorn och tog lite blodprover, så ska jag tillbaks på fredag och göra fler prover :/ usch jag hatar prover :S
aja , när jag kom hem runt 09.00 så ringde älsklingen och jag pratade med han en stund sen så somnade jag och sov till 12.30 , sen gick jag ner och lagade lite mat, sen så har jag typ städat och bara slappat, skulle variit på travet nu ikväll , men jag mår så illa, vet inte vad som är fel. jag kan äta åså , men jag mår grymt illa :S ajaa. hoppas de går över snart ..

Nu sitter jag här iaf , väntar på att älsklingen ska ringa och berätta när han kmr . .. sen så blire bara en lugn kväll , eftersom att jag inte alls mår nå bra :S

På fredag så drar jag och pluttten till lofsdalen :p fyfan vad skoter jag ska åka :p hahah ;) visst de finns snö här hemma och vi har ju åkt mkt här hemma i vinter mer än vi brukar göra här hemma iaf .. men i lofsdalen är de så mkt mer snö :p


Saknar dig Frida, vi måste bara hitta på något snart. vi måstemåstemåste. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0