Stockholm dag 2 :)

ja nu sitter vi här igen :) sara är inne hos Maximillian för han vaknade till en sväng :)
blev en mys kväll med godis, glass och coola igen :) och kortspel :) jag och sara emot micke och jimmy idag igen :)
och vi vann ju faktiskt alltihop igår :) får se hur de blir ikväll :) hahaha :)
Idag har vi inte gjort speciellt mkt, var rätt så kallt ute , åkte in till stan en sväng och kikade lite , sen åkte vi till farsta igen och gick i centrum där :) hiihih :) sen gick vi hem , idag blev de lite vanlig mat, köttbullar, potatis och brunsås :) sen sprang vi iväg och köpte godis :) hihiih (: vi har också kollat på en ormfilm , skit stora ormar :o uscha !! haha , jag tycker verkligen inte att de är nå skojj med ormar :)
imorn blir de väl att vi blir kvar i farsta, går i centrum här åså , jag och sara ska väl iaf framkalla lite foton från i helgen :) mysigt tycker jag :p hihihi ..

Ajaa, nu ska vi fortsätta spela :) för nu kommer sara tbx :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0