Sovdax ?

Igår kom jag ju som sagt hem ifrån lofsdalen :)haft en super trevlig helg med massor av mys och bara tagit de lugnt :p
men vad äre man säger " borta bra men hemma bäst " , ja jag tror faktist att de är så :p för gud vad skönt de var att kommahem, men man behöver åka i väg ibland också :p haha .
blir väl fjällen igen i april över påsk helgen , då åker troligen jag och jimmy med ann och henry och deras barn då :)
ajaa, nog om fjällen . idag har jag varit i bollnäs hos ann, sen tog jag 15.15 bussen hem och somnade ganska fort, sen kom älsklingen vid 20.30 :p sen har de bara varit mys . :)

ska iaf och kolla på en häst nu iveckan förhoppningsvis :) mycket mys :p hihiih ...

ajaa, gonatt. n måste jag sooova . ska pussa lite på älklinge först bara :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0