Måndag :/

Jaa , idag är de måndag, och Ronaldo åker idag, känns inte alls bra. men jag vet att jag itne kan ändra mig för det är ju för hans bästa, för nu är han ju inte rolig längre :s
Ajaa, sen ska jag iaf iväg och jobba, sköönt och göra något annat .
helgen har iaf varit lugn , har suttit i bil några timmar på fredagen sen var jag i en stuga över natten , sen var de skotercross på lördagen , det gick inge bra för jimmy den här gången , men de kanske går bättre nästa gång :) sen åkte vi många timmar bil igen :P Ajaa, .. Somnade ganska fint på lördagkväll , eftersom vi varit ute hela dagen , vaknade rätt tidigt på söndagen , låg och kikade på film ettt tag sen gick jag ner en sväng sen tog jag och jimmy en sväng med skotern och det ångrade jag när vi väl var i arbrå , uscha vad jävla kallt de var ....

ajaa, nu ska jag dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0