galven =)

igår satt jag tp med karro hela dagen , mysigt mysigt =) senare på kvällen ,tp vid 21.30 bestämde vi oss för att dra till galven på fest =) tillslut fick vi iaf skjuss utav robbin =) svängde in i arbrå och köpte cigg sen vidare. hoppade v hos pappa och annica , satt och tog ett glas vin med dom och pratade sen vandrade jag och Karro emot folket =) hade en mysig kväll , åkte lite flotte sen blev de lugnt , spelade lite ölspel åså =) slutade med att vi gjorde pasta, (kallas fyllehungrig) haha ! och vi hällde på typ tacosås , och de vart skit starkt . haha , sen runt 05.30 vandrade jag och karro tillbaks till stugan, gick väl och la oss tp 06 , och vaknade 09 :);) hahaha gissa om jag är trött . men barnen eller ja mina kära systrar väckte mig =) och de behövdes verkligen några timmar tsm med dom , för gud så dom gör mig glad,. och de behöves ju just nu .. för de var ju ingen vidare bra dag igår , bara en massa tjaffs.  :/ och de är ju aldrig roligt ..

men men , idag iaf åkte jag och karro ifrån galven runt 12 . kom till vallsta gick på pizzerian och köpte pizza så jävla gott . men mår inte sådär super bra nu efter åt men vafan ;)

nu ska jag nog vila en stund .. känns som om de behövs .

herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0