Tisdag .

Sjuk ?! japp igen , så jävla less på denna förkylning . usch !!!! kan för fan knappt andas  :/ uscha ! blir så jävla deppig när jag är sjuk :/ men jag har ju 3 st som tröstar och gör mig på lit ebättre humör .. ( Jimmy , Sossi , Ubbe) tur jag har dom iböand å :)
Idag har jag varit och handlat lite , ska "storhandla" lite imorn , sen var vi till jimmys syster Helene och lämnade lite pengar och fikade lite där , sen åkte vi vidare emot Simeå , för jag skulle hälsa på min underbara Elmis :) hihi min goobubbe :) hihiih ..
sen hem , gick ut och gick en sväng , sen somnade både jag och jimmy , vi låg och snackade en sväng , men båda två är ju rätt bra förkylda :/ faaan , nu skulle jag vilja var ai solen , typ som Håkan - Bali eller Pappa, Annica, Ann, Henry, Casandra, Hampus, Moa och Linn - Thailand . usch .. pappa ringde igår och då hade dom 46 grader , faaaan . jag vill åka ..... !!!!
Funderar fan på att ta en sista minuten faktiskt !!!
Aja, nu ska jag gå och snyta mig .

ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0