Hemma igen ...

Ja nu är man hemma igen , har varit hemma hos mami hela dagen , mysigt ... har hjälpt mamma och göran med veden sen har jag satt upp studsmattan =) hahahahah ,,.... var lite less å arg, så då passade jag på att fixa studsmattan ,, =)
Sen hjälpte jag mamma att laga mat, sen kikade jag lite på tvn och somnade , sen vaknade jag av att mamma väckte mig och sa att de var mat, och då åt vi lite , sen gick jag ut och rökte och vidare till studsmattan och hoppade av mig lite mat :p hahah ! men de gick inge vidare att hoppa eftersom att jag är så förkyld så de gjorde ont i lungorna och halsen när jag hoppade. .. :/ så jag gick in och satte mig vid datorn en sväng ... sen gick jag ut och rökte med mamma , och sen skjussade hon hem oss hit till iste. ..
Nu sitter jag här , har fucking ont i halsen :/ ska nog snart gå och dejta sängen tror jag ... och sooova imorn , fyfan vad sköönt...
sen lägga mig i solariumet och sen om de är fint väder ute solar jag nog ute istället ...
sen blir de bara lugnt tror jag ... för jag måste bli frisk tills på tisdag när jag ska rida ... =)

Ha de så bra allihop !
Nu ska jag röka sen blire sängen !

Pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0