Hejhopp !

Idag har jag verkligen inte gjort nästan ett skit, städade lite på morgonen och diskade undan disken, bytte kattsand o.s.v.
sen slappade jag i soffan en stund , och efter de så kom Pappa , Annica , Moa och Linn ...
Vi fikade lite med dom, sen liftade jag med dom ner på Vallsta och hälsade på mamma en stund ... sen när mamma skulle skjussa hem mig passade jag på att springa in på macken och köpa cigg och telefonkort, eftersom jag hade slut på både cigg och pengar på tele ...
trååkigt... :/ har nästan inge pengar kvar, blev mycket pengar på krogen förra fredagen och i fredags festade jag ju och de blev pengar sen krogen i lördags. sen så har jag ju handlat lite mer åså också ... pengarna bara försvinner ;p hahah !
SÅ NU SKA SARA SKÄRPA SIG, DE FÅR BLI LITE LUGNARE MED PENGAR RESTEN AV MÅNADEN  ! :D
haha , ja som sagt, måste ta de lite lugnt med pengarna nu tills i slutet av månaden då jag får pengar igen, men studiebidragen är ju fan nästan inge pengar 1050 kr ? ;o men sen får jag ju en del av mamma och pappa också + matersättning ifrån skolan !
jaa, när jag kom hem så satt jag vid datorn en sväng , käka lite godis o.s.v. sen hoppade jag in i solariumet , skööönt :p haha .. lite brun , är ju på god väg iaf :p börjar bli lite less på att vara så blek ...

Aja, så mkt mer har inte hänt idag, pluggat lite till körkoret åså ..

harebra .. pusss / sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0