Hej hopp, !

Aa , de blev nog lite mycket igår , är bakfull som ett svin :/ uscha , men det får man leva med :) kul hade vi iaf :) haha ;)
Men jävlar vad pengar de försvann :s dyrt ...
Lätt värt att åka på sport in i stället för tranan iaf , mycket mysigare på sport in :)
Elin och Rickard följde iaf med och de tycker jag var skit mysigt :) puss på er :)
Älsklingen mådde inge bra i natt tror jag , haha först hade han hicka som fan, och sa åt mamma att om han sa till måste hon stanna dirr, men sen somnade han efter ett tag och då blev de lite lugnare :)
när vi kom hem var de två missar som hade saknat oss tror jag ;p haha ´, dom ville gosa å gosa :)
aja ,,
vaknade iaf 06.00 och var så jävla törstig , drack 3 glas vatten och en halv liter cola, var så torr i käften, sen så var tungan typ bortdomnad, :p haha ... sen la jag mig igen men vaknade av att jimmy var törstig kl 08.00 och då gick vi upp och rökte och drack lite cola , sen la vi oss igen men kunde inte somna , så jag snackade med frida ett tag , men nu ska jag lägga mig och vila en timme , innnan jag ska börja röja lite här. :) sen om typ 2 timmar kommer ju jimmys syster Helene med barnen också :) mysigt ...
Aja, nu ska jag dra och pussa lite på mina älsklingar :) harebra :) skriver väl mer senare :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0