Hej hopp :)

Var iaf hos Elin igår , super trevligt tycker jag ;p sen runt 02.00 åkte vi och badade badtunna ;p ahaha :p myyyyyyyyyys :) fast de var lite kallt , för dom som ängde badrtunnan var i bollnäs så dom had einte eldat på en stund , så de var bara 35 grader i vattnet . så runt 03.00 klev vi upp jag och elin snodde duschen vi ;p hahah :)
sen åkte vi hem till rickard , jag och elin gjorde strips och knaprade på me beeeasås :p
sen somnade vi och runt 10.15 väckte elin mig och vi drog till stallet och lunchade hästarna , sen hem till soleeen :p haha , senare hämtade mamma mig och jag åkte hem till iste, där har jag legat på balkongen med solen på mig , super sköönt :p ikväll bliree sportin, ska bli rätt roligt :) hihi , blir väl förfest med elin och rickard :p grilla åså troligen :)
mysigt ...


jag undrar och undrar. vet inte vad jag ska tro, vetinget alls . :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0