fredag :d

jaa , nu har jag gjort något som jag kanske inte borde ? jag vet inte... men aa. nu är jag less å besviken , för innerstinne så trodde jag nog ändå inte...
aja, vad fan ska man göra ?!

tisdagen och onsdagen var underbar, men det var säkerligen för att jag tillbringade dom två dagarna med bästaste Fille, Fridis och Karro =) tre tjejer som verkligen kan göra mig på bättre humör. två kvällar med grillning, tacos, chips, godis, dricka, spela spel och massor av skratt =) underbart :p de måste vi verkligen göra om tycker jag :) <3 tack för två två kvällarna brudar :) <3<3

jobbade som sagt igår också, det var härligt att träffa Elmstar igen tycker jag , har sakna honom grymt mycket, men nu fick jag träffa min lilla sötpropp, och som vanliigt började han slicka å pussa på mig :) så mysigt, å gosagosagosa ville han , han blev nästan sur när jag inte gosade, men det hästen kan verkligen inte blir sur , han är nöjd vad man än gör liksom :) mysigt. ..

ajaa, nu ska jag lägga mig i soffan och kika lite på tv och myysa med mina två små bebisar , Ubbe & Sossi :) två super härliga katter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0