Tåget .

Sitter nu på tågethem ifån gävle :p skit segt går dee , usch å fy ! är inte änns i ockelbo än och jag tycker att jag suttit här super länge :S men som tur är såhar jagmin underbara data md mig :p haha !
Näe men mitt batteri på telefn dog ju igår , så det var ju bara tur attjg hade datan med mig , så att jag kan lyssna på musik iaf , utan telefon !
Har varit ganska skönt utan telefon, men detsög verkligennär jag behöver få tag påfolk ! ;) hahaha ! men men nu hr jg vari utan min telefon i 13 timmar , deni :p verklign inte likt mg , jg som snackar i telefon 24 timma om dygnet.


Har iaf varit en underbar helg , träffat massor med personer som ja tycker om, . aa en uderbar helg<3

underbar du är , du är underbar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Igår och idag var nog första gången på vääääldigt längevi inte pratade mycket i telefon hahah!

2008-09-07 @ 22:53:44
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0