Seeg dag

Jahapp då var de torsdag igen :p Segtsom fan, men imorn äre feast ;D


har varit mycket känslor nu på slutet , både bra och dårlia, s jag har inte haft ork att skriva blogg och har heller intehaft ork att lägga upp nå snygga bilder på bdb , men det är bara för mycket just nu, mensatte mig här iaf idag , mycket för att hålla mig vaken en stund till .

igår var den bästa dagen på länge, dom la ner allt ;p wie. hihi .
senare blev de mys iaf , se så gjorde jag ine så mycket mer igår faktiskt . :p haha en seg dagde åh .

idag "sov jag över" ;) så jag kom till skolan runt 11.30 , sen hade vi en kort lektion sen slutade vi , fast vi skulle a gått till 16.00 , för vi satt oh väntde och jagkan veklige ite förstå att det ska vara så jävla svårt att tala om att vi inte kommer ha någon lärare ? för de visste domväl omigår ? eftersom att det tydligen inte fnns någon lärare till det ämnet ? ! aså , vafan , det är ganska konstigt att lärarna jämt pratar om hur viktigt det är att vara på lektionerna dels för att vi ska hinna klart ? men vafan det finns ju inte änns en lärare till vårat ämne ? aa shit jag förstår mig inte på denna skola !

men det kändes iaf surt att jag klev upp i onödan och åkte till skolan för en lektionsskull ! när jag ändå hade "sovit över" så hade jag kunnat missa den lektionen också , men jag visste inte att vi inte hade någon lärare till den ndra lektnen :S aja, nu ska jag iaf snart sova, är så jävla cp trött aså . shiiiit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0