Slut !

En outhärdlig känsla satt klistrad i hennes hjärta. hon valde en väg som fick bort känslan, men istället gav smärta. Att känna den yttre smärtan och att se blodet rinna, det fick känslan och den inre smärtan att försvinna. Men känslan kommer tillbaka och hon skär sig igen. i hela världen är hon ensam utan en enda äkta vän. det blir som en drog, och det kan aldrig få ett slut. hon är fast i en mardröm och kan inte komma ut. när alltig är emot en, och allting bara går fel, sp som det känns som man aldrig ska bli hel. hon blundar för livet och hoppas att allt ska bli bra. men ensam är hennes börda allt för tung att dra, hennes handleder är helt blodiga och sönder skurna. men vad spelar det för roll? hennes armar och henner liv är väl ändå inget värda. om hon försvann, skulle någon henne sakna ? hon längtar till himlen, hon vill lägga sig ner och  aldrig mer vakna. dt ligger tabletter framför henne på ett bord. men hon vill inte kalla det hon nu ska göra för självmord. hon börjar nu gråta men sväljer dem alla. efter en stund börjar änglarna kalla. hon väntar nu på sitt sista andetag. detta var flickans sista dag.
den var till dig . 26/10 - 06


jag vill dö varje morgon när jag vaknar, varje natt när jag aldrig kan somna. jag räcker aldrig till, jag duger aldrig riktigt, det finns alltid något bättre, något strre, något starkare, någon gladare. och jag gråkter och skakar, har ingenstans att ta vägen, kurar ihop mig, klöser mig i nacken, biter mig i armarna, ingenting dämpar, det går aldrig över .
och du tror att det lägger sig om en stund, och jag hatar att jag inte skriker, att jag inte kastar grejer omkring mig, jag hatar att ingen vet, att ingen kommer veta.
du förstår mig aldrig, fast det är det enda jag behöver nu. jag tror inte att du vill förstå . du begär att jag ska lita på dig , när du sviker mitt  förroende och dina löften. jag litar inte på någon, allra minst mig själv. efter så många gånger jag har hittat mig själv gråtandes på rakbladskanten har jag lärt mig att den jag litar mest på inte går att lita på, inte alls . jag vet att allt jag gör är fel, allt jag är , är felom jag bara kunde sluta vara någon gång , om jag bara slapp mig själv någon gång...för jag gör dg ju bara besviken.

Vill hata dig men älskar dig mer varje dag, det var mer än 1,5 år sedan du lämnade mig ensam. men du var speciell, du har mitt hjärta i din hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0