Kväll .

Ao äntligen kväll och jag ska sova :p så här sent var de länge sen jag var vaken eftersom att jag varit sjuk :/ eller är . :s
varit på travet idag i typ 3 timmar , och Figge sprang jätte bra idag, sen så var jag in i ponnystallet och kollade åh , gud vad länge sen jag gick på ponnytravsskolan , hahaha . så gulliga dom är , oh det är fortfarande 2 hästar kvar sen jag gick där , resten är nya :p men då är de ju 5 år sedan jag gick där också såå . näe gud så mysiga och fina hästar det finns , fast mina är bäst dom ;) hahah. Ajaa, nu ska jag iaf hoppa i säng och få upp värmen och sova några timmar innan jag ska upp och släppa ut mina :p

Pusspåer allihop !


Förstår inte vad du gör eller vad du tänker med. seriöst !
Ena dagen är du så underbar och nästa dag är du så här , varför . varför pratar du inte om det?
Varför inte bara tala om vad det är för prblem ? snälla lilla du , för de funkar inte så här, . jag pallar inte de.
och om du vill att vi ska träffas så måste du iaf tala om vad det är för problem så att jag iaf förstår nånting. för det här går verkligen inte . för då kan vi inte träffas nå mer för jag orkar inte .
och du vet att jag saknar dig och tycker om dig . </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0