Jahapp .

Nu har jag vit sjuk tillräckligt tycker jag :s fan , måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och idag är de söndag och jag är fortfarande sjuk , blir ju för fan värre och vörre för varje dag :/ När fan ska jag bli frisk då ?
Var nyss ute och släppte ut mina underbara hästar, dom är så mysiga, när man kommer och går så hör man att dom gnäggar ch vil ha frukost inne i sina boxar sen när man släpper ut dom så blir dom så ivriga och bara vill sätta fart , men jag måste ju hinna släppa dom först men sen blire fart på mina små älsklingar . :p
Hovslagarnen kommer på tisdag och ska sko mina hästar , så att jag kan börja rida dom igen , för nu när det är snö ute vågar jag inte rida , för de blir ju så halt . så nu ska dom få , vinterskor, broddar och snösulor :p ska på kåce och handla månda elr tisda :P och förästen Ronaldo läre ju ha nya skor eftersom att han ska med mig ner på travbanan inte nu till veckan men nästa . får se hur de går men skrutten då :) hihi .

Ajaa, hare bra allihop , nu ska jaförsöka fixa något att äta , sen så ska jag åka iväg och hämta lite hästgrejer :P hahah ,.

Puss påer .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0