ingen rubrik

Vaknade runt 06.30 ick ut till hästarna , myste lite med dom , sen så ringde jag och beställde en säkerhetsväst eftersom att man måste ha de i monté , SUGER , jag hatar säkerhetsvästar . men men . så ringde jag och beställde täcken också , men dom jag ville ha var tyvärr slut så jag fick ta två andra. :p
sen så har jag varit och fixat svanskappa å grejer . :) så idag har det hänt mycket . :p haha

imorn ska jag troligen provrida, men allting på , hucudlag, käckrem, svanskappa å hela skiten som man också måste ha i monté . så blire travbanan för mig och min lilla plutt Ronaldo :p Piast får stanna hemma hon , och det är synd hon som älskar travbanan , men hon är 2 år för gammal :s :/ men men hon får springa hemma istället hon :p

Ajaa, harebra allihop . för jag känner mig helt jävla förvirrad iaf , förstår inte varför DU ringer och skriver sånt här till mig, blir ganska förvirrad äre inte du så äre nån annan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0