helt slut :/

det ända jag tänker på är den 15 november 2008 , värsta jävla dagen i mitt liv :'/
usch fyfan !

fredag den 14, var jag ute hos hästarna , allt var bra, dom var jätte goa och pigga, och jag bestämde mg för att jag skulle hoppa med Piast på lördagen. sen åktejag till bollnäs och sov hos papi, och då ringde morfar och väckte mig på lörda morron, och då var piast skit dårlig, jag tog tåget hem och tog in henne istallet, och hon blev bara dårligare och dårligare, så jag fick ringa veterinären, och han kom runt 17.00 och hon hade stelkramp så det fanns inget att göra, så hon fick en spruta och somnade in. jag tror aldrig att jag grinat så mkt i hela mitt liv- fan , så jag saknar henne. hon var min enda och bästa vän . jag saknar henne så att det gör ont, jag kan nite sova, ingenting . fyfan. :'/
är nu ca 111 timmar sedan hon somnade in så fint.
jag saknar dig gumman , det gör så ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0