Fredaag .

har inte någonlust med något idag. är så jävla slut , ont i huvet å allt. :/ men det går inte att göra så mkt åt. mitt liv går bara mer och mer i bitar , usch ! :/
igår var jag iaf på möte först hos Karin , sen så var jag på möte på kris, sen så åkte jag till arbrå och var upp på gårn en sväng och lämnade lite papper , sen så väntade jag på att mamma skulle komma och hämta mig .

idag har jag inte gjort ett skit , legat, rökt, varit och säppt ut hästarna o.s.v. joooobbigt :s

Jag saknar så mkt, jag saknar den riktiga lillsara sommarn 06, jag saknar tiden med min älskade Piast, jag sakar C , ja jag saknar så mkt nu , usch ! funderar på att sticka långt härifrån . :/

Ajaa, nu ska jag iaf gå ut å röka . hejdå .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0