Förlåt .

Ett stort tack till alla underbara människor som ställt upp för mig och alltid lyssnat .
Det är så många, och ni är så mysiga allihop . ni ska veta att jag älskar er även om jag inte är kvar här.
Sen så vill jag tala om för några speciella hur mycket jag älskar dom.
FridaCeder - Du är så otroligt underbar, är så j*vla glad att jag träffade dig, du har trots allt fått mig att ändra mtt liv lite grann :) jag älskar dig mer än allt. <3
AmandaStockhaus - Du är så underbar, du finns alltid där när man behöver dig. jag älskar dig så otroligt mycket. <3
SaraHedberg - Du är underbar, alla roliga stunder med dig kommer jag alltid att minnas. inte känt dig så länge, men tillräckligt länge för att veta att du är en toppen tjej. jag älskar dig så. <3
FannyLindberg - Du och jag . Du var min första och ända vän som jag kunde prata med om ALLLT ! du har varit med så mycket och vet så mycket om mig , mycket mer än någon annan någonsin kommer att få veta. alla åren jag kännt dig gumman. jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig . <3
Fille & Alex - ni två är så underbara , så otroligt söta människor, är så glad att ni finns här vid mig . Alex , du är fannys pojkvän och ni är verkligen så söta tsm, jag älskar er så mycket . <3


Jag är inte så säker på att jag kommer orka. detär inte likt mig att jag börjar ge upp, men jag är också en vanlig människa ch orkar inte allt och inte hur länge som helst . 9 år , i 9 år har jag plågas av någon , och jag förstår inte hur jag har tillåtit mig själv att detta fick hända. men efter bara något år så var deju självklart att det skulle vara så här. och jag var så pass liten att jag inte riktigt kunde styra mitt liv. jag kan inte förklara för någon , inte alls . eftersom att det är för svåra grejer för mig .
Dom sista veckorna har det varit så skönt att bara lägga sig neri sängen och veta att nu får jag somna, det är så skönt , kommer aldrig kunna beskriva känslan, det ända som tynger mig njag lgger mig i sängen är att jag vet att jag måste vakna på morgonen igen . västa känslan under ett dygn är att vakna på morgonen , veta att jag måste kliva upp och möta verkligheten . jag orkar inte göra något , jag sover helst hela tiden, för då slipper jag denna värld. min ända önskan är att aldrig mer vakna, det vore så skönt, så skönt att aldrig mer behöva känna den här oroligt tunga smärtan, att aldrig mer behöva möta verkligheten, att aldrig mer behöva oroa mig .

Kommentarer
Postat av: F.Ceder

DU är bara för bra! Jag älskar dig mest!

2008-11-06 @ 21:54:57
URL: http://fridaceder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0