Lofsdalen ;)

Söndag ;
Kom vi upp hit , och myste lite och packade upp , bäddade lite åså,  sen tog vi de bara lungt liksom.
Sen så gick vi och la oss runt 22.00..
Måndag ;
Åkte iväg med skotrarna runt 10.00 och satt i en solgrop oh myste , sen så åkte vi lite skoter och sen tbx till gropen ;) A de blev inte så mycket mer än skoteråkning ;) sen när vi kom hem så sov jag väl i typ 1-2 timmar, sen så typ gick jag in till andra stugan och åt mat . :) sen så satt jag vid datan ettt tag sen så somnade jag ;)
Tisdag  ;
Åkte vi också lite skoter till samma ställe för de var så kallt så vi ville inte åka så jätte långt. :) så satt vi där i solen och myste sen så åkte jag och my slalom bakom skotern ;) mysmys ;) sen så var de hem till stugan och sova någon timme , sen så åt jag mat inne i andra stugan , så spelade vi lite spel åså sen så vare sitta vid datan tills jag gick och la mig :)
Onsdag ;
klev upp och gjorde mig i ordning sen så åkte vi till backen och har åkt skidor idag , mysmys :) vi åkte vilse också de var inte så jävla kul , sen så kom vi till ett ställe så vi bara : - yes nu är vi snart nere :)
aa de trodde vi jaa, där kom man inte längre utan fick ta ankarliften upp , vi visste inte vart men ända upp på toppen gick den ,
de första jag tänkte var ,
aa visst kul , jag har inga stavar med mig , jag fryser som en apa , usch liksom . ;)
men de gick rätt så bra, men när vi kom upp dit så blev de liksom snöstorm typ så nej..
sen när vi åkte ner därifrån så kom vi till sammma ställe igen ;/ skit tröök . men men . tillslut hittade vi ner ;)


Ajaa , hare bra allihop .


Frida Ceder - jag saknar dig . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0