blääää

Jag förstår inte ,  ?

Jag vill förklara för er alla , hur allt ligger till. jag skulle vilja förklara hela mitt liv för er , men det går tyvär inte.
jag bara kan inte, jag hade också velat tala om för mina underbaraste vänner hur hela mitt liv varit men det går inte. jag bara kan inte förklara, det går liksom inte. jag känner mig så tom på känslor, eller a jag känner inget .. jag vill vara glad varför är det så svårt  ? varför kan inte jag vara som dom andra ? glad , och kunna skratta ?
mitt skratt nu är inte äkta, jag vill kunna skratta med mina vänner, jag vill kunna ha kul och leva som er , men det går inte . jag skulle så gärna vilja förklara . :s
Jag har så mycket som vill ut , men jag kan inte. jag har så mycket jag vill brätta men det går inte. fan, jag förstår inte . jag är också en vanlig människa jag klarar inte allt , jag har kämpat så länge, det känns hemskt av tanken att jag börjar sluta kämpa men jag orkar verkligen inte mer. jag trodde att jag alltid skulle klara mig , och jag  har alltid sagt "jag klarar mig alltid" men det är nog inte så, vad vet jag ?
men jag vill heller inte ha hjälp jämt ! fan fan fan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0