sjukttrött xD

Igår var jag med frida , vi var först och kollade på fotboll :p 2-2 blev det , men bogårn kunde ju ändå ha vunnit för de andra laget gjorde mål i sista minuten :p aja. direkt efter åkte jag och frida och åt pizza , gott , men mätt blev jag . hahaha .
efter det gick vi hem, och jag skulle duscha men det blev aldrig så för jag tror nog att vi hade fullt upp med att sjuka oss , det var fan länge sen vi skrattade så fruktansvärt mycket på en och samma dag åt ingenting liksom . ajaa . det var den dan de, gik och la mig tidigt , runt 00.00 tiden , för jag var ju till Karin i morse , och åkte hemifrån vid 08.30 , sedan var jag på stan en sväng , köpte ett par skor och en klänning .. ajaa. så mycket har jag inte att berätta..

eller joo, är fruktnsvärt trött idag med, så jag och frida har bestämt oss för att sjuka oss ikväll med :P myys .

hejdå :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0