jaha !

Nu äre torsdag den 26/6 och det har gått 21 dagar på sommarlovet och det har väl varit kanske 3 dagar med fiint väder (sol och bad) annars har de bara varit skit väder (regnat och blåst) usch vad tråkigt.
igår var de nogolunda bra väder, var inte så kallt ute så jag passade på att rida , men då ramlade jag av istället, och det var inte heller så sköönt , har gjort ill mig mycket den här gången, höften är blå och fylld med skrapsår , ansiktet är lite uppskrapat, knäna är heller inte så fina, inte armbågarna heller, nacken gör super ont och jag kan typ inte röra den :/
Men vafan det är sånt som händer när man håller på med hästar , så den smällen får man ta. skulle ha ridit idag också, men i mitt tillstånd så tar jag mig inte upp på hästryggen , så jag väntar tills imorn och ser om jag är bättre, :) för imorn blir de nog ridning iaf . hoppas jag :p haha . måste ju träna pp kondition och muskler innan hälsineridleden är i början av augusti :p

Ajaa, så mycket mer har jag faktiskt inte att berätta.:p

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0